niedziela, 31 lipca 2016

Od Moon'a C.D Flory

Wreszcie znaleźliśmy Florę , ale ....kiedy usłyszałem , że Flora jest pół demonem , świat mi się zapadł . Inferiozo nie próżnuje ... Demony niedługo będą rządzić wymiarem , a nasze dusze będą zjadane przez te bestie ... Jakiś tydzień później , kiedy patrolowałem tereny watahy ... pojawił się . Tuż przede mną , stanął wielki demon . Miał grubą ,czerwoną sierść pełną blizn i ran . Od razu go poznałem , Inferiozo ...
- A więc to robi ten wielki Moon ? - zaśmiał się Inferiozo - Patroluje tereny jakiejś 3 osobowej watahy ? Hah , nie myślałem że będziesz omegą .
- Zamknij mordę ! - krzyknąłem skacząc na bestię . Jednak odepchnęły mnie inne demony ... Rzuciły się na mnie i zaczęły rozszarpywać mi skórę . Podszedł do mnie ich ''przywódca'' i rzucił klątwę . Ogarnęła mnie ciemność , wkrótce tylko ona mi pozostała ... Nagle obudziłem się w ciemniej jaskini , ale ... wyglądałem inaczej . Miałem trzy ogony , grubą czerwoną sierść , białe puste oczy i co najgorsze ... na nodze miałem wypalony znak Inferioza ... Czyli , że jestem teraz .... pół demonem ? Florze też tak zrobili ? Dlatego Flora się tak zachowuje ...? Na szczęście pół demony są ''prawdziwe'' tylko pod czas krwawego księżyca ( krwawy księżyc jest raz w miesiącu i trwa 3 dni ) . Podszedł do mnie Inferiozo .
- Witaj w gronie . - powiedział - Kiedy skończy się krwawy księżyc , wrócisz do swojej rodziny , ale będziesz musiał wracać pod czas następnego krwawego księżyca . Musisz się przyzwyczaić .
Po 3 dniach wróciłem do Róży i szczeniąt . Muszę powiedzieć o tym zamieszaniu ....
< Róża ? Night ? >



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz