wtorek, 26 lipca 2016

Od Moon`a do Róży/Quentin`a

Chodziłem spokojnie po lasach . Podziwiałem uroki rozkwitającej puszczy , słuchałem śpiewu ptaków , szumu drzew .. Myślałem o watahach , najbliższe to Wataha Cienia i Wataha Złocistej Gwiazdy . Podobno , wataha Cienia jest bardzo duża , bardzo potężna i ma rozległe tereny , ale w to nie wierzę . Wataha Złocistej Gwiazdy jest mała , ma podobno 2 członków , ale właśnie do niej planuję dołączyć ... I tak Wataha Cienia pewnie by mnie nie przyjęła , ponieważ polowałem na ich terenie . Kiedy postanowiłem , że dołączę do Watahy Złocistej Gwiazdy , zacząłem się kierować na ich tereny . Te tereny były piękne ... Wielkie lasy , duże jeziora oraz potężne klify . Dotarłem do gawry alf . Wejście miała pod wodą , co mnie bardzo zdziwiło ... W środku napotkałem , piękną czarną waderę . Miała lśniące , czarne futro , na którym widniały serca i róże . Od razu się w niej zakochałem ... Był tam również basior , miał gęste czarne futro w niebieskie plamki .
- Yyyy ... Jestem Moon , podobno prowadzisz watahę ... Mógłbym dołączyć ? - zacząłem
( Róża , Quentin ? )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz