wtorek, 26 lipca 2016

Od Moon`a CD Róży

Błądziłem po terenach naszej watahy , szukając odpowiedzi na 3 proste pytania . Kim jestem , co tutaj robię i kto jest moją rodziną ... Wszystkiego nie pamiętam , w sumie nie wiem dlaczego ...
Nagle podbiegła do mnie Róża .
- Hej ! - krzyknęła - Czemu się smucisz ?
- Nieważne .. - mruknąłem
- No powiedz , nie ugryzę cię .
- Widzisz ... Nie znałem swojej rodziny , nie wiem kim jestem i co tutaj robię ...
Róża nagle posmutniała . Siedzieliśmy nad wodą układając swoje myśli .
- Może zaprowadzę cię gdzieś , gdzie znajdziesz odpowiedz na te pytanie ? - zacząła
- No dobra , ale raczej nie poznam . ( XD )
Róża zaprowadziła mnie do wielkiego drzewa , wyglądało na 100 lat lub więcej .
- Jesteśmy . - powiedziała
- To jest ta odpowiedź ? To tylko wielkie , stare drzewo ...
- Ale ono , potrafi mówić .... - szepnęła .
- Ok ... Zadam mu kilka pytań ...
( Róża ? )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz