czwartek, 28 lipca 2016

Od Moon`a CD Róży

Róża zgodziła się pójść na spacer . Księżyc pięknie świecił , więc wyjątkowo podświetlał sierść wadery , czyniąc ją jeszcze piękniejszą .
- Moon ... - zaczęła - Ale ... czemu to zrobiłeś ? O co im chodziło ?
- Mój ojciec zabił Inferioza , potężnego demona z Watahy Cienia , ponieważ ta bestia zabiła jednego z bogów ... Teraz próbują się na mnie zemścić , chcą aby Blood cierpiał ...
- A... A czemu mnie uratowałeś ...?
- Jesteś alfą , a poza tym jesteś moją najlepszą przyjaciółką ..
- Dzięki ..
Mimo czarnego futra , widać było rumieńce wilczycy . Dotarliśmy do naszego miejsca , jeziora wiecznego zachodu .
- Róża , znamy się już od 2 miesięcy , a ja wciąż to przed tobą to ukrywałem ... - powiedziałem
- Możesz mi powiedzieć wszystko , zniosę to . - szepnęła
- Ja .. cię ... kocham ....
Róża była bardzo zaskoczona , ja w sumie też , że zdobyłem się na odwagę ....
< Róża ? xd >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz