wtorek, 26 lipca 2016

Od Róży CD Moon`a

Basior wydawał się być zaciekawiony terenami watahy. Poszłam do jaskini i zaczęłam jeść mięso łosia. W końcu skończyłam i poszłam na łąkę. Wskoczyłam na najgrupszą gałęź drzewa i spojrzałam na gwiazdy. Jaskrawe punkty na niebie są bardzo tajemnicze i...piękne. Przyglądałam się im z pół godziny. W tym czasie zauważyłam księży w pełni. Zaczęłam wyć do niego. Po chwili przyłączyło się kilka wilków. Nie należały do Watahy Cienia, ani do mojej. Może nowe wiki chcą dołączyć? W sumie...byłoby miło. Wataha zaczęła się powiększać. Usłyszałam też wycie Moon`a i Quentin`a. Po około godzinie wszystko ucichło. Usnęłam na drzewie.

*rano*

Wstałam wcześnie i od razu zeskoczyłam z drzewa. Ruszyłam w stronę wodopoju. Zaczęłam pić wodę i po chwili dostrzegłam w oddali Moon`a.
-Witaj Moon.-Zaczęłam.
<Moon?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz