poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Od Night CD Moon`a

*szczeniaki trzyletnie*
Wkurzenie? Zdenerwowanie? To dobre słowa. Rodzice wezwali całą naszą rodzinę na rozmowę. Tata i Flora przyznali się że są pół demonami. Jedyna Luna będzie normalna? Tego można się było spodziewać.
-I co z tego że jesteście pół demonami?-Powiedziałam z irytacją.
Rodzink spojrzała na mnie jak na wariata.
-Nigt, to jest poważna sprawa być pół...-Zaczęła mama.
-Pół demonem? Właśnie, do chol*ry, gadacie z demonem i nic wam to nie przeszkadza! Nigdy nie zastanawiałaś się czemu tylko Luna jest normalna? Nie pamiętasz snu? Tylko jedno szczenię było normalne, inne w połowie, a trzecie w ogóle. Przyjęłam moją klątwe Inferioza i Luny żeby chronić was i watahę, trzecia klątwa spowodowałaby śmierć, gtylko dlatego Flora jest pół demonem, nit nie może mieć trzech klątw Inferioza! A wy z pół demona wielkie halo?!-Nakręciłam się.-Nie. Mam lepsze pytanie. Czy wy w ogóle wiecie że aphą tak czy inaczej zostanie Luna bo jako jedyna jest normalna? Nie...czy wy w ogóle coś do mnie czujecie? Bo tak sie skałada że od kilku miesiećy w ogóle was nie widuję. Koniec tego. Odchodzę do Watahy Cienia.-Warknęłam.
Wszyscy jak jeden patrzyli na mnie dziwnie. Moje oczy znowu zaniosły się krwią. Przygryzłam dolną wargę i wybiegłam z jaskini. Prosto na terytorium Watahy Cienia. Przyjęli mnie jako przywódcę, tylko dlatego że WZG nie zrobią nic córce. Czas rozpocząć nowe życie...
<Ktoś z rodzinki? Jak reszta spotkania, jaka reakcja? :)> Wataha Cienia zostaje ożywiona pod przewodnictwem alphy Night!tam również można dołączyć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz