poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Od Moon'a C.D Night

Ten szczeniak nie zdaje sobie sprawy z tego , że wataha cienia przygarnęła ją tylko po to , żeby ją zabić . Rzuciłem się w pogoń za Night , ale straciłem ją z widoku . Musiałem się wrócić ... Po tygodniu , znowu patrolowałem tereny watahy . Wtedy się pojawiła ...
- Giń ! - krzyknęła . Nagle rzuciła się na mnie cała WC . Próbowałem walczyć , jednak nawet postać smoka nie dała rady z tak dużą watahą . Ogarnęła mnie ciemność  , wkrótce została mi tylko ona .... Obudziłem się w jaskini , więc pomyślałem , że to znów krwawy księżyc . Jednak okazało się , że ... to jaskinia watahy cienia . Podeszła do mnie Night i jej banda . Jeden z wilków zaczął mnie dusić ... Zobaczyłem czarny ''korytarz'' . Na końcu było widać galaktykę , bogów oraz ... moją rodzinę . Zrozumiałem , że umarłem ... Zacząłem biec do ''nieba'' . Kiedy już byłem w niebie , zobaczyłem tam ... mojego ojca i matkę i jedną z sióstr ...
- Matko ...? Ojcze ...? Darkness ?! - ucieszyłem się .
- Moon ... - szepnęła Darkness -   Ty .. umarłeś ?
- Tak ... - zasmuciłem się- Moja córka mnie zabiła ...
- Nie ma co rozpamiętywać przeszłości . - powiedzieli rodzice - No chodź ...
- A gdzie Snow ? - spytałem
- Ona .. - zaczął ojciec - Ona nadal żyje .
< Night ? Żegnajcie :'( Nadal będę pisała opka Florą i planuję dołączyć jeszcze kimś :) >


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz