poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Powitajmy nową Gammę!


Imię: Snow
Pseudonim: Śnieżna , Biała
Płeć: Wadera
Wiek: 3,5 księżyce
Charakter: Snow to pełna entuzjazmu żywiołowa wadera . Zawsze gości u niej uśmiech , jest czystą optymistką . Stara się nie patrzeć w przeszłość tylko w przyszłość . Jest uparta tak jak jej brat Moon , stawia na swoim , jednak słucha opinii innych . Nie zabija innych bez przyczyny , uważą , że nawet najmniejszy pajączek ma prawo aby żyć . Jest cierpliwa i wyrozumiała . Jednak każdy ma swoje wady ...
Hierarchia: Gamma
Stanowisko: Nauczycielka szczeniąt
Rodzina:
Ojciec : Blood r.i.p
Matka : Layla r.i.p
Rodzeństwo : Darkness r.i.p , Moon r.i.p
Potomstwo: chciałaby mieć
Partner: szuka
Żywioł: śnieg , woda
Moce:
-potrafi zmieniać postacie
-potrafi sparaliżować kogoś
-potrafi skontaktować się z duchami/zmarłymi
Historia : Byłam szczęśliwa ; żyłam z matką Laylą , ojcem Bloodem oraz rodzeństwem Moon'em oraz Darkness . Layla była troskliwą , opiekuńczą i łagodną waderą ; która potrafiła nam pomóc ilekroć razy natrafialiśmy na przeszkodę . Ojciec - Blood był łagodnym , opiekuńczym basiorem godnym zaufania . Moon- najstarszy w rodzinie , często obojętny i nieobliczalny . Darkness - najbardziej wkurzająca z naszej trójki . Lubiła nam dokuczać , dogryzać , rozwścieczać i wytykać nasze błędy . Nic dziwnego , że była przez nas odrzucana . Ja byłam najmłodsza z rodzeństwa . Wszystko zaczęło się dawno temu , a dokładniej 2 lata wstecz . Obudziłam się którejś nocy , na posłaniu z mchu . Wyszłam na dwór i ... zobaczyłam demony .
- Uciekaj ! - krzyknął tata . Skinęłam głową i zaczęłam biec . Pamiętam tylko jak biegłam przez śnieżne pola ...
Właściciel : Flora2015 howrse | wilczyca2flora doggi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz